top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 366


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

هی لعنتی ...

اون طوریم که تو فکر میکنی نیست ...

شاید عاشقت بودم،روزی .....!

ولی ببین بی تو

هم زنده ام،

هم زندگی میکنم ...

فقط گاهی در این میان،

یادت ...
 
زهر میکند به کامم زندگی را ...

همیــــــــن
 

 



نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت17:03---16 اسفند 1391
تمام زندگی خواب و سراب است

پلهای پشت سر یک یک خراب است

...نمانده راه رفت و راه برگشت

بنای عمر من نقش بر آب است

...چه سود از خون دل خوردن؟چه سودی؟

!....تمام زندگی تنها حباب است


farnazzz
ساعت21:30---15 اسفند 1391
بچه که بودم فقط بلد بودم تا 10 بشمارم

نهایت هرچیزی 10 تا بود

عروسکامو 10 تا دوست داشتم

مامانمو 10 تا دوست داشتم

خلاصه ته دنیا همین 10 تا بود

واین 10 تا خیلی قشنگ بود

ولی حالا نمیدونم ته دنیا چقدره......

نهایت دوست داشتن چندتاست

عــــــــــشقم می خوام بگم دوست دارم

به اندازه ی همون 10 تای بچگی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com